Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

I väntans tider

Publicerad 2011-02-17 13:55:40 i På resande fot

Jag har sagt det förr och jag säger det igen: jag ogillar att vänta.
När man (läs jag) ska ut på resa så gör man allt extra snabbt också så att man får sitta och vänta hur länge som helst på att det ska bli okej att börja åka till flygplatsen.
Och sen när man väl är där så ska man vänta lite till.

Jag är lite nervös inför flygningen sen jag hade min dröm om störtande plan. Visserligen överlevde jag, men ändå. Sen stormar och blåser det massor också.
Men när jag väl är framme kommer det kännas tipp topp förhoppningsvis :)

Jag har lyckats packa ner allt i min väska som jag ska checka in så jag har bara en liten väska att ha med på planet, det känns SÅ jetset ska ni veta!

På Kastrup har jag planerat att göra en cool grej. Vad får den som väntar se..!
(bara för att jag inte ska vara den enda som väntar).

Hasta la vista babies!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela