Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Helgen i snabba drag

Publicerad 2011-02-22 23:41:15 i På resande fot

Torsdag: Satt och drack en kaffe på Starbucks innan det var dags att ta flyget.
Kom fram till en glad syster några timmar senare :)

Fredag: Först ute på en träningsrunda och sedan var jag på stan och shoppade loss. Tog en liten nap på två timmar och sen så åkte vi (jag, Darren och Ethan) och hämtade Jonna på hennes jobb och sen åkte vi och bowlade och åt massa mat.



På kvällen var jag och Jonna på barrunda och hade himla trevligt!



På lördagen blev jag serverad English breakfast



Och sedan åkte vi till en liten stad som heter Bakewell, där var vi riktiga turister :)



På kvällen hängde vi hemma och kollade på film och åt massor av Hägen Daas! Innan så hade vi tacos till middag :)



På söndagen så shoppade vi lite till och jag köpte massor på Primark! Vilken underbar affär! Bland annat ett par tygskor för 50p = ca 5 kr!!!

Sen var vi iväg en sväng och skulle kolla på ett slott men det regnade och kostade pengar så vi lät bli.



Jag fick skjuts till flygplatsen och kom hem till Malmö vid 23.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela