Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Gissa vem?

Publicerad 2011-02-28 22:33:24 i Kompis

För exakt ett år sedan så skrev någon hemlig följande inlägg i min blogg:

GODKVÄLL BLOGGEN!

nu hsr vi precis kommit hem från KB.
stavfelen beror på att detta är en liten dator och inte för att jag, den hemliga, är full.'


Det blev fest hos frida´och där hade vi kul,


denna hrmligs bloggare har nu varit här uppe på fyran och ätit fisksoppa och macka.
nu ska kag snart gå hem.

imorgon kommer det bilder från kvällen.

nu släcker patrik, är det meningen att jag ska gå hem då? haha!

 

Tävling: Vem kan den hemliga gästbloggaren vara?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela