Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Om det finns plats!

Publicerad 2011-12-28 22:35:16 i Dröm

Som ni kanske vet så ska jag och Team Repan till Ystad Saltsjöbad och ha det skönt första helgen i januari.
Jag ska ringa och boka min behandling imorn. Jag hoppas innerligt att jag inte är ute för sent!

Det här är vad jag tänker mig:

Antistress, 45+25min Floating + spamassage 25min:


Upplev tyngdlöshet och tystnad i floatingtankens salta och varma vatten. När kroppen inte utsätts för någon yttre påverkan - ljud, tryck, ljus eller temperatur- får kroppen möjlighet att ”ta hand om sig själv”.
+
En mjuk och avstressande massage med aromatiska oljor.

Håll tummarna att jag får det jag vill ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela