Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Jullov

Publicerad 2011-12-27 18:23:04 i Från mobilen

Det är himla skönt att vara ledig! Imorse var jag och tränade och sen somnade jag när jag läste kurslitteratur. Tur att det är en ledig dag imorn igen, då ska jag fortsätta att läsa.

Julen var superbra och jag fick allt jag skrivit på önskelistan och lite mer. I like. Det blev en tidig kväll för att Patrik var sjuk. Vi lånade med oss bilen hem eftersom jag låtit bli julsnapsen. Så alla julklappar, inklusive råsaftscentrifug, exklusive matta kom med hem.
Vi väntar fortfarande på julklappar från systeryster så förhoppningsvis kommer tomten med mjuka paket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela