Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

IKEA

Publicerad 2011-08-07 18:20:09 i Här passar det

Idag har jag och min käreste varit på Ikea och handlat massor av saker för pengar vi egentligen kanske inte har (alltså inte på kredit såklart, men sånna pengar som egentligen borde sparas kanske).

Vi köpte iallafall bara saker som vi tyckte oss behöva: Nya påslakan, Patrik har infört det mest oromantiska man kan tänka sig nu när vi har en sån stor säng: Nämligen att vi ska ha VARSITT täcke! Inte klokt om man tänker på det. Min plan är att han ska få hållas ett tag och sen ska ett täcke helt plötsligt bara försvinna. Busenkelt.

Sen har vi köpt två tjocka kuddar som man kan ha bakom ryggen när man sitter i sängen som ligger på överkastet. Också jättebra!

Och en ny tv-bänk där vi kan lyfta upp tv-spel och box och dvd från golvet =  mindre damm. Den har vi inte skruvat ihop än men jag t'nker att det kan bli mitt kvällsnöje. Patrik är ute och leker tuffing med sina kompisar.

Som straff för att jag diskat sönder två mattallrikar så köpte jag även det. Och en kudde. Och P2 passade på att köpa ett nattygsbord som han ska såga lite i.

Det kändes nästan som vi var nyinflyttade och skulle hitta möbler. ;)

Nu vankas våfflor till lyxmiddag!

Kommentarer

Postat av: frida.

Publicerad 2011-08-08 11:36:34

wått dö fakk! man får EJ ha egna täcken än! Bäst att ditt trick funkar! Kategorier är smart. jag är en no-blogger now days, ska skärpa mig. sen! hihihi.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela