Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Gotta hate secrets

Publicerad 2011-08-20 17:27:29 i Kompis

Alltså det är sååååå jobbigt! Helis fyller år om MER ÄN EN MÅNAD. Och jag har liksom ansträngt mig till 100000 för att hitta en grej. Och NU HAR JAG NOG HITTAT DEN!!!
Och så kan jag inte berätta för henne.



Haha. Tänkte: Aaa men jag ringer till AB. Men nej. Hon är i Montenegro. Tänker: Aaa men jag ringer till Sofia! Men nej. Hon är i Turkiet. Tänker aaa, jag ringer till Frida som varit lite inblandad... men nää hon svarar inte. Haha. Jobbigt!
Till slut ringde jag min syster. Haha. Hon har också var lite inblandad. Mehehehe. Helis nu blir du nyfiken va?
Bara för att nämna ytterligare en kompis så: aaa jag ringer till Lojsan. Men aaah hon är ju också i Turkiet!

What's up med att alla ska vara i värmen utom jag?
Bajsigt värre. Men de förtjänar det såklart. Alla mina vänner förtjänar sol, värme och lycka. Japp. Så är det!


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela