Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Trevligt värre

Publicerad 2011-04-16 12:38:50 i Kompis

Igår bjuckade Natalie på asgod varm smörgåstårta!
Vi Rönnenbrudar cyklade dit och var lite skraja för ormen när vi kom dit. Men efter att jag säkerställt att alla ventiler var ogenomträngliga och att Natalie smart nog placerat ett strykjärn på toalocket så kunde jag koppla av och ha en riktigt trevlig kväll med de fina flickorna!

Vi pratade och jag drack vin. Haha, konstaterade att jag kanske är lite av en smygalkis.

När klockan tickat ett tag så blev det vägledning på hög nivå när Sara skulle hjälpa Frida att fatta ett beslut angående en viss grej.

Jag matade musen med Natalies snus istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela