Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Todo 2-morrow

Publicerad 2011-04-07 22:01:24 i ToDo

  • Ringa storasyster som fyller år och sjunga på vackraste skånskan jag kan.
  • Byta lakan
  • Tvätta lakan om det finns tid
  • Tvätta handdukar och badrumsmattan också om det finns tid
  • Gå och handla
  • Gå på stegräknarpromenad (=motionera)
  • Förbereda middagen
  • Dammsuga
  • Dansa lite till hög musik
  • Sola på balkongen, jag har hört att det nalkas solstorm (ingen sol i sitke)
  • Fortsätta jaga SYV-are att intervjua. Vad är problemet?
  • Moppa golvet kan nog behövas också
  • Kanske putsa fönster
  • Provgå mina nya skor :)
  • Och provhapåmig min nya jacka :)

Obs, det är inte jag på bilden.

Kommentarer

Postat av: frida.

Publicerad 2011-04-08 11:53:46

ah men den jackan var snygg :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela