Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Sol igen ;)

Publicerad 2011-04-15 15:16:12 i Kompis

I lööv min balkong!
Idag har det varit balkonghäng med L och F. Pörfa!


Balkonghäng förra våren under Fridas födelsedagsvecka

Först var jag och Lojs ute på en morgonpromenad eftersom att hon skulle till tandis och dessutom lämna blod. Så jag promenerade med henne bort till MAS och sen hem igen, fast med musik i öronen.

När jag kom hem la jag mig på balkongen i stekande sol och tänkte att jag absolut inte fick somna så rakt i solen. Jag vaknade av att jag snarkade.
Sen kom flickorna mina och vi tog en kopff. Mycket trevligt.

När solen så smått börjat vandra till andra sidan huset så gick jag och Fridili till Systembolaget och Coop.
Och nu sitter jag här och tänkte se på Jobbjägaren som jag missade igår. Lagom avkopplning.
Har hunnit med en liten telefonavstämning med Mags också, dit ska vi imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela