Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

pLING PLONG

Publicerad 2011-04-20 10:38:34 i I mitt huvud just nu.

Inatt var det nån rolig idiot som plingade på vår dörr med jämna mellanrum så att jag inte kunde sova.
Efter ett tag så skruvade P2 av klockan och kollade ut och då var det fest i navet och antagligen nån av dem. Jag minns inte vem det var som sa det men jag har fått höra att det går runt en man i huset och plingar på folks dörrar. Skitläskigt ju.

Tanken var att jag skulle gå upp 8 och skriva på analysen. Men i och med hemskt dålig nattsömn så gick jag upp 9.15. Och jag har inte skrivit nåt nytt i analysen. Jag tänker mig att det får bli ikväll, efter träningen för jag blev inringd från jobbet och fick frågan om att börja jobba tidigare. Och jag behöver all lön jag kan få!

Så nu ska jag bara föna håret och sen bege mig till le jobb.

Btw så hade jag nog feber i natt för jag drömde en svettig dröm. Jag fick blåsor på armarna och det RANN svett från mitt ansikte (hehe). Typ som att jag brännskadades men med svett istället för eld.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela