Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Lite kort om mammas 50-årskalas

Publicerad 2011-04-07 21:53:22 i Kärlek


Jag och långebror stod för tårtbakningen och sysselsatte oss med det ungefär hela lördagen fram tills att gästerna skulle börja dyka upp. Innan (på morgonen) råkade jag ta sönder min lins och fick halvt blind ta bilen upp till Högdalen, panikprata med en optiker som var oerhört snäll och sålde linser till mig även fast jag normalt sett går till synsam. Hon räddade min helg kan man säga.


Adam och Ethan kunde kommunicera väldigt bra då Adam verkligen är en stjärna på engelska.


Mamma fick sin efterlängtade iPad2 3g i present av nästan hela smala släkten.


Adam och Cissi - - - - - - - Åke, Perre och Mamma - - Ia, Jonna och Darren


Kjell, Perre, Birgitta - - - Helis, Patrik, Perre och jag - Ethan, Hanna och Helis


Maten var supergod och för en gångs skull lyckades jag ta en ganska snygg matbild.


Mustig chokladtårta, resultat av två dagars bakning...


Drottningtårta till en Drottnings födelsedag!


Peace out, gå och lägg er!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela