Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Ah men det gick ju bra.. eller?

Publicerad 2011-04-27 10:33:25 i I mitt huvud just nu.

Hejhopp!

Jag har varit ute på en morgonrunda (som inte står med i mitt träningsschema). Jag har nämligen upptäckt att jag behöver mer vardagsmotion. Det är härligt när det är så soligt ute! Att kunna vara ute i linne och korta byxor!! I april! I en vecka i sträck!!!

Ska jobba sen, 13-17. Det är inte så mycket men det är en skön tid. Innan dess ska jag försöka hinna ner och hänga lite med F, L och lille V som ska sola på framsidan.

Igår gick det över all förväntan i skolan. Jag fick jättefin feedback från examinatorn (och de andra, men jag tycker att vi är för snälla mot varandra fortfarande, jag lär mig mer av konstruktiv feedback liksom. Så jag var lite hård igår mot de andra, men för deras egen skull).

Nej nu blir det lite kurslitteraturläsning på balkongen innan dusch och sen häng på gräset då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela