Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Spelkväll

Publicerad 2010-09-10 11:24:11 i Här passar det

Igår hade vi en liten samlig på 3an. Spelade lite spel. A och J var visserligen ganska mycket mer inne i Idol och iPhone. Men det resulterade i att jag vann!
Utan fusk.

Efter att de två mobilnördarna lämnat placet så satt jag och Sara kvar hemma hos Frojd och snickedisnackade lite. Mycket trevligt. Sen fick vi en rundtur på trean in i "det andra navet" aka the dark side. Mycket häftigt!
De har ett svängt nav som ser mycket större ut, men en mindre balkong.
Vi fick även en rundtur inne hos S som bor på lika liten yta som Louie (som btw kommer hem imorron!!!) men dessutom har balkong!
Jäkla häftigt må jag säga.

Jag önskar att jag hade en bild att slänga in här, men det har jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela