Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Proppmätt

Publicerad 2010-09-27 19:35:48 i Gott-gotti-gott-gott

Idag har jag alltså inlett min praktik. Det känns bra och som vanligt en "första dag" så är det massor av information som proppas in i huvudet. Så jag är lagom trött nu.

Imorgon ska det hållas samtal, ska bli kul att få se hur det går till. Jag har ju bara en liten aning om hur det går till på coachsamtal, så ja, det ska bli kul att kolla/lyssna/suga åt mig.

Jag och P2 som hade lite att fira har ätit mat på kinarestaurangen en bit bort. Och oj oj vad mycket jag kunde trycka i mig (jag vet att det låter äckligt, speciellt när jag strax ska se biggest loser, men jag tryckte faktikst i mig maten tillslut).
Först åt jag 4 små rätter och sen åt jag dessutom friterad banan med glass.
Men man får svulla om man behöver det. Och jag behövde det inte, men man får det ändå.
Med man så menar jag mig själv.

Patrik åt inte banan med glass, han satt istället och lekte "mamma-säger-att-tjocka-barn-inte-ska-äta-köttbullar-leken". Mycket uppskattat och kul såklart.... inte.

Kommentarer

Postat av: Gardhilde

Publicerad 2011-01-05 19:00:14

I found all information to be intriguing and motivational. It was meant for me to find this website without even having any intention of looking for subjects in this area.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela