Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Oj oj oj, vojne vojne.

Publicerad 2010-09-01 22:42:01 i Pluggis

Alltså jag tänkte att jag inte skulle hänga på resten av klassen och beklaga mig över hur jobbigt det var i skolan idag. Men sååå mycker information och så fååå pauser är INTE okej första dagen efter tre månaders sommarlov!
Vad hände med mjukstarten?

Ja, just nu känns det som att vi ska hinna med så mycket på så himla kort tid, men jag är ganska säker på att det inte kommer vara så stressigt sen som det känns nu. Men nu känns det stressigt vill jag lova.
Speciellt när de lägger massa uppgifter som ska fixas under praktiken.
På praktiken vill man (läs jag) ju lära sig saker och inte behöva tänka på att man måste åstadkomma saker och ting.

Iallafall var det kul att komma tillbaka till skolan, det var vissa som inte var kvar, men de allra flesta (och bästa) finns ju kvar!
Vi åt lunch ute i solen, Red Fellas. Jag åt en Italian Job och drack en Mad Mango. Jag är inte superförtjust i smoothie, men den var helt okej. Ganska stark av ingerfäran.

Nu är det nog läggdags, ännu längre dag imorgon. Hua mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela