Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Höger, vänster, höger...!

Publicerad 2010-09-21 21:56:42 i Träning

Nyss hemkommen från gymet. Jag har varit och tränat i typ 2 timmar. Först lite intervallträning på springbandet med Fridili (och en jäkligt hurtig Lojs på andra sidan som sprang och sprang utan dess like). Sen en sväng på maskinerna och slutligen ett en-timmespass Body Combat.
Askul! Svinjobbigt. Sååå himla skönt!

Jag kan erkänna att jag inte fattade allt på en gång och att jag inte riktigt hörde eller såg instruktören, men för att vara en first-timer tyckte jag att jag fick VG.

Nu är jag helt slut i kroppen och jag antar att jag kommer sova riktigt gott i natt :)

Kommentarer

Postat av: lojs

Publicerad 2010-09-21 22:57:33

du fick absolut VG! Du kämpade ju som faan! Massor svett till och med! Wieho! Nästa tisdag kör vi igen!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela