Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Dagens avklarade punkter hittills.

Publicerad 2010-09-21 11:47:19 i Tvättstuga

1. Tvätta 9-12
2. Läsa igenom ALLA mina anteckningar och powerpoints och komma på ett smart system där jag lätt kan se paralleller och lätt överblicka.

3. Kolla på gamla tentor från föregående år och försöka svara på de svaren om pedagogik.
4. Lunchpaus
5. Bläddra lite i kurslitteraturen

Eftersom att det är jag som bestämmer så behöver man inte följa listan till punkt och pricka och ta allt i "rätt" ordning. Jag får göra lite som jag vill.

Känner mig relativt nöjd med förmiddagen. Jag har läst 3/6 böcker till tentan och jag jobbar på att läsa de resterande tre idag och imorgon. Det är härligt med kunskap.

Strax är det lunchpaus, men först måste jag vika ihop tvätten som just nu ser ut såhär:



Det kan verka dumt att bara slänga ur all ren tvätt sådär, men tro mig, jag har en teknik ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela