Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Svar på utmaning

Publicerad 2010-10-27 21:05:12 i ToDo

Fredag: Tåget lämnar Stockholm klockan 12.00 och ankommer Malmö ca 17.30, jag måste byta i Lund för jag är snål. På tåget ska jag skriva de skolgrejer jag inte hinner med idag. Sen blir det idol för hela slanten och mys med min man såklart!

Lördag: Gå upp tidigt och skriva på skolgrejer som jag inte hunnit klart med. Och vid 16-tiden ska jag se Maggan få diplom för avslutad utbildning. Efter det blir det smörgåstårta i Jakri och sen snabba tåget hem till Malmö för lite lördagsmys.

Söndag: Patrik fyller år!!! Så kalas nalkas klockan 13 och innan dess ska jag ha bakat tårta! Jippi :)

 

Detta blir nog en bra helg hurrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela