Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Stora staden Stockholm

Publicerad 2010-10-29 10:46:39 i Stockholm

Igår var jag som bekant på stan. Först med Helis och sen dök även Sofia upp och joinade oss. Väldans trevligt!
Innan hon kom så hann jag och Helis med att äta lite lunch, och hon tyckte att det var såhär kul att äntligen få umgås lite med mig :)



Sen gick vi på Hamngatan (alla tre) och då helt plötsligt såg jag något som fick mig att VERKLIGEN känna mig som en turist. Vet ni vad? Jo Stockholm har tydligen bytt ut sina bussar som går mellan Djurgården och Sergels torg mot någon slags spårvagn! Va liksom? När hände det här? Och varför hade jag ingen aning om att detta skulle ske?



En mycket trevlig och kul dag på stan med min piff och puff. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela