Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Spårlöst försvunnen?

Publicerad 2010-10-07 22:15:57 i Här passar det

Jag som var så säker på att klänningen skulle finnas på vinden. Icke.
Nu får jag bära svart istället.
Är lite kryptisk eftersom att jag inte vill att mina superba idéer ska delas ut till främmande människor. Ni får bildbevis i efterhand istället.



Jag har iallafall kommit fram till att jag ska ha lösögonfransar, så imorn blir det hurry hurry in på HM och sen svinsnabbt hem och byta om.

Som ni kanske har märkt så har jag hittat alla roliga ramar som finns med min mobil ;)

Kommentarer

Postat av: fritzl.

Publicerad 2010-10-07 22:24:57

ha ha haaa. oups. inte börjat än.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela