Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

O'boy

Publicerad 2010-10-07 07:29:16 i I mitt huvud just nu.

Känns som att jag knappt har sovit. Det är något mäkligt som sker i huset vid 2-tiden på nätterna.
Låter som att nån har disco en stund och kastar sig in i väggen. Igår trodde jag att det var grannen, men inatt kunde jag placera ljudet lite längre upp och bort. Knäppt vilket fall som helst.

Ska strax iväg på praktiken, jag vet att vi ska på möte mellan 8.15-9.30 så jag har laddat upp med o'boy. Eftersom att jag inte jobbar där på riktigt och inte har tillgång till systemet så fattar jag inte så mycket av de där mötena, och i tisdags höll jag på att somna. För det är så små rum och dämpad belysning.

Idag regnar det i skåneland, så jag ska ta regnjacka. Den är mysig.
Egentligen behöver jag gå på stan efter praktiken idag, fixa lite inför imorgon. Men jag vet inte om jag har sån stor lust. Knäppt. Jag som brukar älska att gå på stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela