Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Maffia

Publicerad 2010-10-09 11:23:31 i Jobb jobb

Igår var jag som bekant på personalfest med maffiatema. Ett ganska svårt tema enligt mig.
Festen var mycket trevlig och jag var mycket trött. Det bjöds på italiensk buffé och vin i massor. Vi kom fram till att ett av vinen hade en eftersmak av bacon, så det lät vi bli.
Egentligen var jag inte jättepepp igår, men som tur är så har jag väldigt fina kollegor.
Det blev lite lekar men i och med att klockan tickade iväg så hann vi inte leka klart innan folk började gå hem. Lite tråkigt.

Jag bjuder på en bild (tagen inne på toan precis innan jag gick hem).



Jag var hemma strax efter 12, så det blev ingen helkväll =/

Kommentarer

Postat av: Plumeao

Publicerad 2011-01-17 12:21:39

I like this site. Keep it up!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela