Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Internet avstängt

Publicerad 2010-10-31 22:29:52 i Fakta

Imorgon från och med klockan 09.00 och ett dygn framåt kommer vårt internet att vara avstängt. Jag kommer alltså inte kunna följa min vanliga dagsrytm, men som tur är har jag ju surf i mobilen.
Tur att Patrik påminde mig så att jag hann skicka in sista skolgrejen som jag hade kvar.

Imorgon ska jag jobba med att klippa ihop mina två samtal, sen är jag sååå done med den här kursen. Ja förutom gruppgrejen som vi ska komplettera. Men det tar vi nästa söndag.

Undrar vad jag ska göra imorgon? Det enda som är planerat är att fika och träna med Lojs.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela