Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Back to school.

Publicerad 2010-10-22 17:02:29 i Pluggis

Hua! Praktiken är över. 4 veckor av "jag är inte riktigt en egen individ, jag följer dig i allt du gör" är slut.
Förra gången var jag vrålnöjd med praktiken. Den här gången är jag nöjd.

Idag höll jag min andra lektion och det gick super! Alla elever var engagerade och jag slapp känna mig trist och tråkig. Inte för att jag är det. Men ändå.
Det om det. (Som JOHANNA tydligen skulle ha sagt oftare).

På måndag kväll åker jag som bekant till Stockholm. Jag har hört att det är snökaos där, så jag hoppas att tåget går som det ska, fast SJ har lovat att de är mycket väl förberedda i år. De är medvetna om att det kommer att snöa. När jag läste det i Aftonbladet så fanns det en enkät. Man kunde svara om man trodde på SJ eller ej. När jag röstade var det ca 32000 personer som redan röstat. Ställningen var då 92% som inte litade på SJ och 8% som gjorde det.

Jag är iallafall beredd på snö, jag har köpt nya vantar :)


Med naggellack på :o)

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2010-10-24 23:31:02

Hehe. Tack!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela