Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Well well

Publicerad 2010-11-23 00:13:59 i Kompis

Ursäkta min frånvaro. Mitt liv har varit ivägen.
Jobbade 8-15.30 och sen var jag tvungen att sova en sväng. Väcktes av ljuvlig doft av mat och sedan blev det en sväng ner på trean för att strukturera morgondagens redovisning.
Efter ett tag kom Lojsan också och då började vi filosofera lite på världens alla stora frågor.

Ex: Är det ok att dumpa en kille via sms om man inte är ihop och bara har dejtat låt säga 3 gånger?

Sånna frågor som jag som inte varit singel på 3 år inte har en aaaning om hurdet funkar, men ändå vill ge tips och råd... ;)

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-11-23 18:18:07

man kan ju dumpa honom på ett schysst sätt på sms. tycker jag ialla fall.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela