Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Usch

Publicerad 2010-11-16 09:32:47 i Pluggis

När jag vaknade idag så var jag helt svettig och äcklig. Kollade om jag hade feber, men det hade jag inte som tur var.
Egentligen var jag klarvaken vid 6-tiden, för jag hade en obehaglig känsla i kroppen och kunde inte somna om. Men jag somnade sen och vaknade var femte minut fram tills att klockan ringde vid halv nio. Ungefär var femte minut.

Senare idag ska jag och Frida börja läsa och opponera på ett examensarbete, jag har inte riktigt fattat hur det ska gå till, men jag tror att det står i PM.

Nu är det dusch som står på schemat. Eller så ska jag ringa doktorn först. Jag har insett att jag vill dit ang: "högt" blodsockervärde, extrem trötthet och problemet att jag inte kan svettas i ansiktet.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela