Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Uppe för skoj(s) skull

Publicerad 2010-11-24 06:52:50 i Tvättstuga

1. Vem är Skoj?
2. Varför är jag uppe för haons skull?

Iallafall så är det rättså mysigt att ligga vaken på morgonen utan att behöva gå upp.
Jag laddade tvätten klockan 6, så snart är det dags att byta.
Mellan 6 och nu har jag sett klart "The social Network" som jag började streama igår.
Ganska bra faktiskt. Fattade kanske inte riktigt allt, för dataspråket kan vara krångligt på engelska, och svenska med för den delen.

Nu är mitt batteri fulladdat så jag funderar på att stiga upp.

Ps. Det snöar och är helt vitt ute :D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela