Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Man måste genom drömmar

Publicerad 2010-11-27 08:55:20 i I mitt huvud just nu.

Alltså jag har sovit dåligt inatt med. Jag tror att jag är lite stressad över allt nytt och över hur jag och F ska hinna med allt i skolan.
Tre nätter i rad nu har jag vaknat mitt i natten (typ runt 4) och tänkt på vad jag ska googla när jag vaknar. Utöver detta störs min nattsömn av att jag kommer på saker jag borde ha gjort innan jag gick från jobbet dagen innan.
Hemskt jobbigt, jag hoppas att det går över snart!
Och hurrni, mitt i allt kaos så slängs det in en hemtenta också! Jag som knappt öppnat böckerna eftersom att jag har haft så fullt upp med allt annat.
Imorgon ska jag ägna mig åt ENBART plugg (och julpyntning såklart).

Helgerna känns för korta. Jag skulle vilja ha fler dagar.

Tack och hej, nu ska jag strax ut i detta:

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela