Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Norwegian

Publicerad 2010-05-07 17:32:01 i Fakta

Alltså det är helt sjukt vad cool PR-grej Norwegian har hållt på med igår och idag.
De har stått på Gustav och delat ut gratis flygresor!!
Så länge man kom med pass och packad väska så fick man checka in. De hade olika resmål.
Idag hade de en resa till Stockholm om man kunde checka in klockan 15.00 och så hemresa på det på söndag 19.45. Helt perfekt för mig! Men jag jobbade :(
Nu när jag var och lämnade posten för att dagen var slut så packade de ihop sitt med, så nu är kampanjen över.
Coolt tycker jag. För det var inte överdrivet mycket folk som köade, men några kom nog iväg!
Om man var där i natt klockan 03.00 så fick man åka till Malaga.

Kommentarer

Postat av: Bästis

Publicerad 2010-05-07 21:17:35

Jäkla cool grej. Synd att du inte kom hem :(

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela