Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Morgonstund har yoghurt i mun

Publicerad 2010-05-12 10:07:21 i Tvättstuga

Hej hej.
Jag sitter och inväntar Frida samtidigt som jag håller koll på tvättis.
Vi = jag oh F, ska klura och knepa vidare på vårt arbete. Igår kom vi som sagt igång mycket bra och idag ska vi fortsätta i samma spår.

Tvätten tvättas/torkas och ikväll ska jag packa så att jag kan känna mig lugn imorgonbitti. Tåget går från Lund jääääättetidigt ;)
Nä, men klockan 8.00 måste jag typ gå hemifrån.

Till Sofia:
Jag har hittat en rackarbajsarpresent till dig som du kommer att ÄLSKA!

Kommentarer

Postat av: Tormodagathe

Publicerad 2011-05-05 08:32:44

Hi, very nice site! Good luck!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela