Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

En bild säger en del.

Publicerad 2010-05-14 11:50:50 i På resande fot

Igår var det som sagt mycket kul och trevligt. Vi spelade UNO med vanliga kort, för tydligen så går det.



Ja det var en jäkligt bra kväll som sagt, och jag tror jag slog personligt rekord i springning. Sprang mellan Uppsala-tåget och tunnelbanan på 3 minuter!!
Detta gjorde att jag var tvungen att planka. Men inga kontrollanter jobbade som tur var.
Men jag hade typ blodsmak i munnen och det ilade i tänderna hela vägen hem.
Fast plus i kanten var att klänningen som blivit dyngsur i Uppsala och strumpbyxorna med för den delen hann torka  av den snabba blåsten som kom när jag sprang!
Så jag var bara blöt om fötterna och i håret när jag klev innanför dörren här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela