Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Too late to be professional

Publicerad 2010-03-01 17:22:21 i Tänkvärt

Ja jag tyckte inte om att stå och vänta i tio minuter.
Min storasyster säger att sånt är livet.
Och att med sånna löner så kan man inte förvänta sig annat.
Jag tycker visst att man kan förvänta sig lite proffsigt bemötande.
Minst.

Annars har jag haft det bra idag, första dagen på praktiken.
Fattade noll av de båda mötena jag var med på och kände mig lite som en idiot faktiskt.
Förhoppningsvis känns det bättre imorgon.

Nu ska jag laga god mat till mig själv. Jag anar att Patrik får mat hos J&S.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela