Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Söndagsbestyr

Publicerad 2010-03-28 15:13:59 i Dagens Dikt

Klockan har ställts fram, jag känner mig lite som att jag har jetlag.
Jag har vårstädat cykeln, men inte oljat kedjan, jag vet inte riktigt hur man gör faktiskt. Ska flörta lite med P så fixar han det säkert.
Just nu har jag tvättstuga (har bokat dubbelt så att det går snabbare). Hade tänkt ta mig bort och gymma lite också men vi får se om jag kommer iväg. Nu har jag ju tvättis till 18, och då känns det lite sent.
Men som sagt, vi får se. Jag har iaf planerat att dra dit imorgon hur som helst.

Ska laga korvstroganoff till mat sen. Yummi yummi :)

Ringde och snackade med min mamma också, hon fyller år idag så det blev en halv sång innan jag insåg att det låter bättre om jag bara pratar.
Blev hemskt sugen på tårta när hon sa att det skulle bakas en under dagen. Jag vill också fylla år!
Men jag får vänta.
Fast det är faktiskt bra att fylla år mitt i sommaren.

Aaa nu blev jag sugen på en semesterresa.

Kommentarer

Postat av: Bästis

Publicerad 2010-03-29 21:56:35

Inget blogginlägg idag? what´s going on?!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela