Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Solen skiner in

Publicerad 2010-03-25 09:05:06 i Tänkvärt

Idag ska jag tillägna hela dagen åt tentaskriveri. Jag har ju gått miste om två hela dagar genom att vara i skolan första och jobba andra.
Så nu är klockan 9 och jag ska strax sätta igång.
Solen skiner och jag överväger starkt att sitta på balkongen och plugga.
Mer harmoni på det viset.

Just det.
Igår så jobbade jag ju för första gången på 3 veckor, och jag insåg att jag saknat det!
Det är skillnad på att tjäna pengar och att inte göra't.
Vi snackade lite sommar också och det känns som att jag kommer ha mycket lov i år :D
Skönt.
Jobba kommer jag givetvis att göra också, men inte varje dag och inte hela sommaren.
Skönt.

Nu puttrar kaffebryggaren och jag ska äta frukost.
Sen blir det skriva tenta för hela slanten och ikväll blir det givetvis våfflor.
Livet leker.

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2010-03-25 15:02:18

Vad är det för jobba petra??? och vad sak du jobba med i sommar?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela