Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Little sister is now big

Publicerad 2010-03-14 09:27:28 i Tänkvärt

Ja jag har alltså varit i Halmstad fredag-lördag och dels hälsat på i Andys nya lägenhet och mestadels hängt hos min lillasyster Stina som fyller 13 (!!) nästa vecka. Helt sjukt om man tänker på det.
Åren bara springer iväg.
Lillian och Stinis hämtade mig på stationen i fredags och vi åkte med racerbilen till ICA Maxi och där fick Lillian visa upp sitt kändisskap genom att säga "hej" till var och varannan person.
Hemma hos Stina så kollade vi på New Moon (del två av Twilight för er som inte vet), och ja, jag tycker inte som resten av Sveriges befolkning att Edward (Robert Pattinson) är snygg. Jag tycker att han är blek och vanlig.

Efter film och smaskig middag spelade vi lite Guitarr Hero och då plockade jag fram kameran, tyckte nämligen att Stina såg så himla döööcool ut :)



Lillian och jag var inte riktigt lika bra tyvärr, men coola är vi ju.



Klockan 11 på lördagsmorgonen var vi åter på stationen i Halmstad, men denna gång för att jag skulle möta upp Patrik. Vi gick hem till Andreas och hans snygga lägenhet och hängde där tills det var dags att ta tåget hem till Malmö igen.
Väl hemma kollade vi på Melodifestivalen, och jag är ingen som röstar, men jag fattar inte att folket röstade på Anna.

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2010-03-14 19:00:58

Det var jättekul att du var här :D<333

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela