Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Halv åtta hos mig

Publicerad 2010-03-09 18:03:50 i Tänkvärt

Sitter och funderar på vad som ska bjudas på imorgon.
Förrätten har jag relativt klar i huvudet, men inte varmrätten. Efterrätten ska bakas i sällskap av Frida lite senare ikväll :)
Alltså för er som inte hänger med i svängarna så ska jag alltså inte vara med i programmet, men Mags och Loa kommer på middag imorgon.
Förhoppningsvis ska båda två vara filmstjärnor :) Vi får se hur det blir med det.


Praktiken går bra! Jag har haft samtal med elever nästan varje dag och jag känner hur jag utvecklas. Det är kul, men nja, gymnasieelever är inte min framtidsdröm.


Hurrni, det verkar som att maten är klar :)

Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2010-03-09 23:22:25

tack för kaffet (te) och kaaugan du :D

Postat av: Patrikbettina

Publicerad 2011-03-17 13:09:44

I really liked your website. Thank you very much! Its a great website!very interesting and informative.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela