Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Tisdag

Publicerad 2010-06-15 12:26:48 i Träning

Uppe 8.30 och cyklade bort till Bulltofta rekreationsområde. Jag har bara cyklat igenom där förut, när man ska till ICA Maxi.
Men vad fint det är! Jag gick en runda på 2,5 km och sen så gick jag lite till efetrsom att jag missade sjön första rundan. Mycket harmoniskt och perfekt för promenad/joggingtur. Dit ska jag återvända.

Nu sitter jag mest och väntar på att klockan ska bli halv två så att jag kan dra till jobbet, solen vill inte ritkigt ta sig igenom molnen.

Kommentarer

Postat av: lojs

Publicerad 2010-06-15 13:00:20

jag kan hänga med!

Postat av: absolut frida

Publicerad 2010-06-15 17:41:43

haha ohnej, ska vänta tills/om han hör av sig. annars kanske jag skickar ett på midsommar. hmm. Jooo, har inte gått att komma in på Emmas blogg heller. jäkla konstigt att det blivit så. En vajsing så att säga!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela