Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Packad

Publicerad 2010-06-01 20:47:22 i I mitt huvud just nu.

Jag sitter här vid köksbordet, har packat allt som jag kan packa. Måste fortsätta imorgon med det som jag använt då.
Känner mig lite stressad. Egentligen borde jag ju vara hur lugn som helst, jag har ju sommarlov ;)
Kanske för att jag inte känt av någon ledighet än?

På jobbet idag var det verkligen fullt upp. Jag hängde inte riktigt med i mitt eget tempo. Jag fixade och trixade men undrade hela tiden vad jag höll på med.

Jag har laddat upp riktigt ordentligt inför tågresan imorgon. Jag har med mig en bok och två filmer, och så har jag fixat med min iPod som inte uppdaterats med musik sedan jag fyllde 23 år, så ja ungefär ett år sedan.
Nu har jag tagit bort alla låtar som jag är trött på och lagt till två nya album.
Ni kommer tyvärr nog inte kunna följa min resa genom Sverige imorgon, jag åker nämligen med SJ för en gångs skull och inte med Veolia = inte gratis internet.

Jag har en hel massa kvar att göra här hemma också innan jag kan lämna stället. Min todo ser ut såhär:

¤ Vattna blommor (måste ta extra hand om dem nu när jag är blomvakt åt Frida)
¤ Städa köksbordet (det betyder att jag måste plocka ihop mig själv typ)
¤ Diska
¤ Fixa något slags käk till tåget imorgon (antingen ställa mig och laga mat eller sticka till Cocoopop - haha Frida, varför tänkte vi inte på den??)
¤ Måla om tånaglarna om jag orkar.

När jag ser den listan tänker jag följande: SÄTT IGÅNG NU PETRA!!!

Kommentarer

Postat av: absolut frida

Publicerad 2010-06-01 21:45:29

haha jaa, men cocoopop är ju ett skitsmart namn :D Jag tänkte på en grej, men glömde.. kanske kommer på't. Jo, fick du tag i BTVATD's nya labum att ladda ner? jag hittade det inte nånstans, hade också velat lägga in det på min ipod

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela