Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

På tal om'et

Publicerad 2010-06-17 17:42:11 i Jobb jobb

Såhär såg det ut när jag satt ute och solade innan idag :)


Man kan skymta mina tår där bakom solskyddsfaktorn om man kollar lite noga.

Nu har jag just kommit hem från jobbet. Det är på ett sätt skönt att bara jobba tre timmar och på ett sätt störigt att inte slänga ihop de två 3-timmarspassen till ett 6-timmars. Fast då börjar jag ju tidigt på morgonen, så detta är nog bra ändå.
Det känns som att jag hinner med mycket innan jag går till jobbet. Fast ibland (som idag) deppar jag över att jag inte har nån fantasi som sträcker sig så långt att jag kan hitta på något att göra.

Maggan hade tydligen ringt och frågat om vi ville med till Ven. Det hade jag jättegärna gjort, men jag skulle ju jobba klockan 14, så det hade inte hunnits med. Synd. Jag har aldrig varit på Ven.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela