Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Kvällning i Stockholmslandet

Publicerad 2010-06-30 23:08:01 i Kärlek

Sista kvällen för den här gången. Imorgon drar jag och Patrik hem till Malmö igen.
Det har varit en bra vecka, men det är alltid jobbigt att bo i en resväska. Mina grejer har legat halvt på golvet och så har jag känt att jag borde städa och bara slängt ner allt igen, och då har jag blivit arg på mig själv att jag inte viker mina kläder... a ni fattar den onda cirkeln.

Adams kalas idag var lyckat.
Jag hade bakat en kladdkaka som serverades med polkagrädde och jordgubbar.
När Adam skulle blåsa ut ljusen så råkade han även blåsa bort florsockret och den rivna chokladen som låg ovanpå... Jag som satt framför och fotograferade fick allt på mig :)

'

Jag och Patrik hade köpt ett par Björn Borg-kallingar och en t-shirt. Adams kompis Emil hade också hört önskelistan och köpt ett par BB-kallingar. Adam var mycket förtjust!

Mamma skulle fixa med ballongerna och utan att tänka (påstår hon) så fixade hon en kanske inte så barnvänlig kreation.



Men Adam gillade det ;)

Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2010-07-01 15:51:12

Nej pörtie, hon hämtade oss på Michells, kebebastället :)

Postat av: jenny

Publicerad 2010-07-04 17:28:00

haha...bästa ballongerna :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela