Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Kunglig utgång?

Publicerad 2010-06-20 14:11:17 i Petra busar

Jag och Lojsi följde typ hela bröllopet. Eftersom att det drog ut på tiden så missade vi dansen, men den ska jag strax se i repris.
Vi hade dukat upp mycket fint för oss själva och givetvis varsin plats till Kronprinsessan och Prins Daniel ifall de skulle få för sig att rymma hit till Malmö och käka istället.



Zoomar man in den ståtliga skylten så kan man se vad det står:



Det bjöds på äkta svensk mat: Thaigryta.




Sen satt vi såklart bänkade framför tv'n hela kvällen och det var mycket vackert och det syntes att de verkligen var lyckliga att nu vara gifta!

Jag och dojjan var inte helt nöjda med att se andra ha kul och vara på fest så vi åkte buss in till stan och således till Prins Bernard (båten). Fast väl där inträffade lite olika orsaker som gjorde att vi inte ville in där, utan drog oss till lite mer bekväma kvarter, nämligen Lilla Torg.
Vi beställde in goda drinkar:


Ers kungliga höghet; Prinsessan Louise af den kungliga ätten Wiberg af Vinslöv.


Ers kungliga höghet; Prinsessan Petra af den kungliga ätten Pires af Sverige.

Vi kom som sagt in till stan ganska sent och vid 2 så stängde stället, så vi drog till det gyllene M'et och åt lite nattamat.
Sen fick vi vänta på bussen hem i 20 minuter, så vi passade på att posa lite.



Väl hemma sen somnade iallafall jag som en riktigt prinsessa.

Kommentarer

Postat av: lojs

Publicerad 2010-06-20 14:55:09

af stockholm ska det ju stå på din! om det står vinslöv på min! :)

Postat av: frida

Publicerad 2010-06-20 19:17:13

hahahahaha I LOVE IT ! Skulle verkligen velat vara med! Ni har ju gjort det fantastiskt fint och tagit kvällen väldigt seriös! BRA JOBBAT pörtie och king loui! Snygga var ni också!

Postat av: Ia

Publicerad 2010-06-20 19:22:47

nattamad hittor de

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela