Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Fotbollshörnan

Publicerad 2010-06-24 21:08:16 i I mitt huvud just nu.

Sitter i vardagsrummet med pojvän, lillebror och plastpappa. Alla sjukt intresserade av fotbollen typ.
Inte jag.
När ska VM ta slut? Alltså slutspel är väl kul, men nu liksom, gruppspel. Det är ju inte ens spännande.
Själv sitter jag alltså och sjunger.

Vi är röde, vi är vita... la la la.
Sen kom jag in på en annan dansk låt istället.
Jeg kaller på dej.

Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2010-06-24 23:23:28

haha, den spelade jag på festen igår, men det var ingen som kunde den, så det var inte lika kul. visade även "dansen", men den var tydligen inte så uppskattad, haha!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela