Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Balkongmys med Scrubs

Publicerad 2010-06-15 22:58:48 i Petra busar

Jag har suttit ute på balkongen med infravärmen på och kollat på 5 avsnitt scrubs.



Tragiskt att man behöver ha värme och filt i mitten av juni, men så är det och då ska man vara glad att man har värme och filt.

Ska strax gå och lägga mig, big day tomorrow.
Hoppas jag blir nöjd med frillan, annars är det illa. Tydligen är det ganska lockigt till en början, men efter 2-3 tvättar ska det bli som jag vill ha det ungefär, så jag får stå ut första veckan. Eller så blir det kick ass-snyggt. Jag kanske kommer vilja ha curlie curlie forever. Vem vet?

Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2010-06-15 23:02:51

ja, hejaheja! lägg upp en bild på't sen imorgon :)

Postat av: frida

Publicerad 2010-06-15 23:13:43

I love JD, och turk. och alla andra!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela