Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

19.29

Publicerad 2010-06-21 19:36:12 i I mitt huvud just nu.

Här sitter jag nu alltså återigen och glor på min lilla rosa fina sak (läs dator).
Jobbet gick hiskerligt fort, jag hade en hel todo-lista men hann bara bocka av 3 grejer på den. Riktigt illa.
Jag skulle bland annat köpa 8 stycken A4-ramar. Hur svårt kan det vara? Tänker säkert ni. Det var nämligen så jag tänkte innan jag begav mig ut på stan!
Men efter att ha varit på Tiger, Lagerhaus, Åhléns, Systrarna Grene, Sök & Finn, Akademibokhandeln, Village, Designtorget samt Granit så gav jag upp och fick gå tomhänt tillbaka till jobbet.
Dumt nog kollade jag inte på Gallerix, dit ringde jag och där hade de tydligen ramar.
Men hur populärt kan A4-ramar vara liksom på en skala? Tydligen superpoppis just i den här stan.

Har ätit middag nu också, mumsig schnitzel :)
Funderar på om jag ska provcykla till tandis så jag vet när jag måste gå imorgon och hitta dit. Kan vara en skön kvällsrunda kan jag tänka mig. Fast just nu är det ganska skönt att bara sitta i soffan också.

Var nere och plockade undan Fridas cykel också, och konstigt nog så hade någon satt en lapp på den med hennes lägenhetsnummer. Jag blev chockad och tänkte att "jaha, men om hon nu satt en lapp på den, varför ska jag flytta den?". Men när jag pratade med na så kom vi fram till att det är en främling (eller iaf någon som inte berättat) som varit snäll nog att märka cykeln.
Nu står den med lapp i tryggt förvar hemma hos Frida iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela