Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

The day

Publicerad 2010-07-28 22:32:27 i I mitt huvud just nu.

Jag började hemma hos Micks och Oggy och Vera vid 12 och har hållit igång sen dess. Det var mycket roligt att hälsa på den lilla familjen och Vera har blivit ett barn och är inte längre en bäbis.
Åkte in till stan vid fyra och mötte upp Johanna och AB på Espresso house och allt var som vanligt fast att jag inte sett Johanna på typ ett år. Vi fnissade givetvis massor.

Sen blev det bara jag och Ab kvar och vi bestämde oss för att utforska stan och faktiskt ta reda på var Kungsholmen och Vasastan egentligen innebär. Vi hann bara till Kungsholmen och vi kom fram till att vi nog kan bo där sen allihopa.

Vid nio åkte tåget till Uppis och mitt till Bandhagen. Nu sitter jag och lyssnar på musik. Patrik kämpar för fullt på övervåningen men jag kan inte hjälpa till.

So choose your conflicts Lily, choose your conflicts.


Ska väl ta disken. Imorgon ska jag följa med Jenny och spana in hennes nya lägenhet! Det ska bli jättekul, för hon har inte sett den själv ännu.
Så vid tio ska jag vara på tunnelbanan vilket betyder att jag inte kan sova till elva imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela