Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Riktigt trött på blogg

Publicerad 2010-07-06 23:57:06 i I mitt huvud just nu.

Jag stör mig på att man ska behöva dubbelkolla om ens inlägg blir publicerade. Kom igen liksom!

Ikväll har jag hängt med Fridili! Hon är hemma på en snabbvisit men har avsatt kompistid för mig imorgon med :)
Jag och Patrik bjöd på finmiddag, precis det som vår gäst önskat. Korv och snabbisar. Mums mums!

Sen stack jag och Frida ner till 3an och löste korsord. Vi hade typ 4 stycken + ett lite mindre och vi var inte riktigt i form. Det märks att det är sommarlov, för vi klarade bara ut ett, och där hittade vi på de sista orden. Dåligt men bra. På sommaren får hjärnan lov att vila sig lite.

Nu ska jag strax sova, funderar på att ta ett fotbad först, jag har ont i benen och fötterna. Skulle behöva massage.

Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2010-07-07 00:15:22

Ja, det är inte många som har så fina grannar som bjuder på mat och sällskap :D weeeey!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela