Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Jenny flyttar hemifrån!

Publicerad 2010-07-29 14:13:19 i På resande fot

Idag har jag fått följa med Jentan på äventyr. Vi har hämtat nycklarna till hennes alldeles egna lägenhet och även spanat in den.


Huset i Kistan


Excited! För in nycklen i låset för första gången i hennes första lägenhet!!


Vardagsrum och sovrum, och en ytterst nöjd Jenny :)


Drömkök med LILA kakel :)

Nu sitter jag och väntar på att regnet ska avta och att det blir dags att åka hem. Kollade nyss på tv, men i och med att det regnar så verkar inte parabolen palla trycket, för det står att man ska rikta om den eller ändra inställningar. Dumt. Jag har inte lust att smyga upp på taket.
Har hunnit diska och tvätta också.

Nu kom tvbilden tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela