Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Hej å hå

Publicerad 2010-07-12 12:56:23 i Här passar det

Oj oj vad jag har hunnit med idag!
Först satt jag ute och solade en stund, men sen gick solen i moln. Det är nu sol igen men jag har faktiskt duschat och allt sånt så jag håller mig inne. Inte för att det är svalare här, jag är helt kladdig.

Har iaf storstädat lägenheten. Det känns mycket fint här hemma nu. Har medvetet sparat lite till Patrik också, man kan inte smita ifrån helt!

Ska snart iväg och jobba men måste äta någon slags lunch innan dess. Jag är inte hungrig (tror det beror på den extrema värmen). Kanske steker mig lite majs eller nåt, eller mmm kanske snabbmakaroner? Ja det blir det nog.

Festen i lördags var mycket lyckad! Det var asvarmt, alltså näst intill olidligt. Maten var mycket god och det dansades på kvällen. Jag hade med min kamera, men batteriet dog någonstans där mitt i dansen.


Här ska silverbrudparet strax valsa!

Jag lyckades hamna på en bild jag med, mycket vackert måste ni väl hålla med om?


Som ni ser så var det så varmt att jag svettades i ansiktet!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela