Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Dagsutflykt 1 - Simrishamn

Publicerad 2010-07-15 21:41:35 i Kärlek

Idag har jag och Patrik alltså varit i Simrishamn.
Jag såg framför mig en dag fylld av bad, värme och vacker sandstrand.

Det blev en bra dag, men vattnet var inte varmt. Solen kom efter ett tag och sanden gjorde ont under fötterna.



Vattnet visade sig vara 15,5 grader celsius. Men vi doppade oss. Det Patrik gjorde kan man till och med kalla bad. Men aj aj vad ont det gjorde. Det domnade liksom.

Sen åt vi mat, jag beställde en sak och fick en annan, men det löste sig och sen fick jag rätt: Färsfyllda kotlettrullader med rostad potatis och gräddsås. Mmmm :)

Sen gick vi en vända på stan och åt glass. Jag har inte ätit glass sen den 1:a juni, så det var himelskt gott, men sött.
Vid tretiden åkte vi hem igen och jag satt och verkligen nickade till. Alltså somnade och dunk ner med huvudet - vakna! A ni fattar.

Nu på kvällen har vi tränat på varsitt håll. Patrik var ute och sprang och jag ville inte vara sämre så jag tog fram spikmattan som uppvärmning. Sem blev det: benböj, tåhäv, magövningar och tillslut bakåtarmhävningar. Känner att mitt gymkort bör nyttjas snart igen, det har liksom legat på paus ungefär sen skolan slutade. Så sen nån gång i slutet av maj. Illa illa!

Har bokat resa till Stockholm också, åker från Karlskrona till Stockholm på nästa söndag. Så jag får packa smart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela